Geçen haftadaki sayfa görünümleri

8 Haziran 2011 Çarşamba

Buğdaylı Yaz Salatası



Eveeettt uzun bir aradan sonra geri döndüm!

Ama sorun bakalım bir, neden buralarda değildim? Çünkü ben ordan burdan kopyala-yapıştır yaparak değil, gerçekten yapıp, yiyip, beğenerek yazmak istiyorum... Bugüne kadar bu kadar aktif olamamamın nedeni de çoook uzun zamandır rejimde olmam + çok yogun olduğum için yazmaya hal ve vakit bulamamamdı. Neyse işte birlikteyizzzz... Yeni tarifim çok basit ama gerçekten çok keyifli ve lezzetli, Buğdaylı Yaz Salatası... Buna benzer bir salatayı bir arkadaşım Kanyon Sosa'da yemiş ve çok beğenmişti. Sizin de beğeneceğinizi umuyorum...

Malzeme:

*8 çorba kaşığı buğday (bir gece önceden en az 3-4 saat suda bekletilmiş ve düdüklü tencerede 10-15 dk kaynatılmış)
*Iceberg / Atom Marul - 3-4 yaprak
*Çengelköy salatalık - 4-6 adet
*Semizotu
*Nar Ekşisi
*Toz Nane (Dilerseniz taze nane de kullanabilirsiniz.)
*Kimyon-salatamızın sırrı :)
*1-2 çorba kaşığı labne
*Balsamik sirke
*Tuz

Yapılışı:

Eh salatadan bahsediyoruz :) Çok da anlatmama gerek yok sanırım ama yine de kendimden bir parça katayım tabii...

Güzel ve keyifli, derin bir salata kabını alın, içerisine önce 8 yemek kaşığı buğdayı, sonra doğradığınız marulu ve salatalığı koyun. İstediğiniz adette semizotunun yapraklarını salatanın içerisine ekleyin. 1-2 çorba kaşığı labneyi de ekleyip karıştırın, Nar ekşisini bolca koyun. Tuz, nane ve kimyon ekleyip güzeeeelce karıştırın.

Bu salata bana göre "yıkılıyoooorrr!!!" bayıldım, rejimim keyiflendi. Siz de bu hafif ve sağlıklı salataya yaz sofralarınızda yer verebilirsiniz.

Şimdiden afiyet olsun.

Sevgiler,
Selcan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder